Er zijn enorme problemen waarmee u te maken kunt krijgen in uw Office 365-account. Het Office 365-programma biedt u de mogelijkheid om uw bedrijf te beheren met verschillende abonnementen, flexibiliteit en sprankelende functies. Hiermee kunt u als team samenwerken, communiceren en toegang krijgen tot hun belangrijke documenten. Als u een klein of groot bedrijf bezit, is Office 365 een must-have voor uw organisatie. Op de begane grond verhoogt het de productiviteit en behoudt het de efficiëntie. Aan de andere kant kunt u af en toe problemen tegenkomen. Om u van de glitch te onderscheiden, heeft het team van de expert de stappen genoemd die u kunt volgen. Microsoft heeft deze echter meestal opgelost; gebruikers kunnen nog steeds problemen ondervinden, zoals inloggen, accountherstel en activeringsproblemen.
Office 365 kan gebruikers-ID of wachtwoord niet herkennen
- Dit probleem treedt meestal op wanneer een gebruiker per ongeluk de verkeerde inloggegevens invoert. U kunt een verkeerd wachtwoord of gebruikers-ID invoeren.
- Er zijn weinig manieren om dit probleem op te lossen. Bovendien kunt u contact opnemen met het Office365 Nederland-team voor snelle oplossingen.
Vergrendeld Office 365-account
- Als u meerdere keren een verkeerd e-mailadres en wachtwoord hebt ingevoerd, heeft Microsoft uw account geblokkeerd. De enige manier om van het probleem af te komen, is door de juiste gegevens te verstrekken.
- Gebruik een computer of een systeem dat u gebruikt om toegang te krijgen tot uw account. Microsoft herkent uw IP-adressen.
- Door enkele beveiligingsvragen te beantwoorden, kunt u ook uw account herstellen. Beantwoord zoveel mogelijk vragen en vergroot de kans om uw account te herstellen.
- U kunt kiezen, herstel e-mail of telefoonnummer om uw account te deblokkeren.
Vul het accountherstelformulier in
- Ga naar live.com/acsr voor toegang tot het herstelformulier.
- Voer de gevraagde informatie in om het herstelformulier in te voeren.
- Voer uw werkende e-mailadres in het veld herstelaccount in.
- Verifieer vervolgens uw e-mailadres via een code die naar dat specifieke e-mailadres is verzonden.
- Beantwoord nu enkele vragen en verzend het herstelformulier zodra u de identiteit hebt bevestigd.
Verder kunt u contact opnemen met de technici en op alle mogelijke manieren technische assistentie krijgen. Om ons team te bereiken, kunt u verbinding maken met livechat, e-mailen of ons bellen op ons gratis nummer. De Office 365 Klantenservice-vertegenwoordiger is de klok rond beschikbaar, zodat u uw probleem onmiddellijk kunt oplossen.